Je Kristus pre teba životom?

07.12.2018 15:19

„Život, to je pre mňa Kristus, a smrť je pre mňa zisk." ( Filipanom 1,21)

 

"Život, to je pre mňa Kristus." Ako pochopiť význam týchto slov? Môžeš skúsiť toto: Pre mňa život, to sú peniaze ... a zomrieť znamená všetky ich po sebe zanechať; pre mňa život, to je sláva ... a zomrieť znamená byť rýchlo zabudnutý; pre mňa život, to je moc a vplyv ... a zomrieť znamená byť nahradený druhými; pre mňa život, to je majetok ... a zomrieť znamená odísť s prázdnymi rukami. Tieto slová vyznievajú tak nejako naprázdno, že?

 

Ak si posadnutý peniazmi, nikdy ich nebudeš mať dosť a budeš žiť v neustálom strachu, že o ne prídeš. Ak je tvojim cieľom sláva, budeš sa snažiť súťažiť a manipulovať preto, aby ťa druhí nezatienili. Z toho budeš značne neistý a nervózny. Ak ťa ženie sila a vplyv, budeš slúžiť vlastnému prospechu a budeš mať silnú vôľu. Budeš arogantný a bezcitný. Ak je tvojim "bohom" majetok, budeš materialistický a nenásytný.

 

Nesnaž sa hnať sa za šťastím, len rozvíjaj život, kde je Ježiš stredobodom tvojho života, a potom budeš mať toľko šťastia, že nebudeš vedieť, čo s ním robiť! Potom pochopíš význam slov „život, to je pre mňa Kristus, a smrť je pre mňa zisk“.

 

Drahý Bože, v Ježišovi Kristovi si nám daroval všetko. Ďakujem Ti za dar večného života, za odpustenie hriechov a istotu spasenia. Amen