Veríš Ježišovmu posolstvu?

20.05.2019 20:31

„Kto počúva moje slovo a verí tomu, ktorý ma poslal, má večný život a nepôjde na súd, ale prešiel zo smrti do života.“ (Ján 5,24)

 

Wilhelm Busch  v jednej svojej knihe uvádza list mladého vojaka, kresťana, ktorý padol v Rusku počas druhej svetovej vojny. V liste je napísané približne toto: „Okolo nás je hrôza! Keď Rusi strieľajú z kaťuší, prichádza na nás panika. A tá zima! A ten sneh! Strašné! Nemám však vôbec strach. Keby som aj mal padnúť, bude to nádherné: potom budem jedným skokom v sláve. Tam končia boje - budem vidieť tvárou v tvár svojho Pána a obkľúči ma jeho sláva. Nemám vôbec nič proti tomu, keby som tu aj padol."

 

A skutočne, padol krátko potom. Nebál sa ani smrti, lebo poznal Pána Ježiša, ktorý dáva istú nádej na večný život. Kto počúva moje slovo a verí tomu, ktorý ma poslal, má večný život a nepôjde na súd, ale prešiel zo smrti do života. (Ján 5,24)... Kto pozná Božie slovo a verí Ježišovmu posolstvu, tak o tom pochybuje. V tomto pozemskom živote sa rozhoduje o tom, kde po smrti pôjdeme. Rozhodnutie je na nás, len od nás to záleží.

 

Pane, ja túžim hľadať Tvoju tvár, neustále počúvať Tvoj hlas a podľa Tvojich príkazov žiť. Buď sviecou k mojim nohám a svetlom mojich chodníkov! Amen