Ako dobre poznáš svojho Pána?

03.03.2019 14:58

V srdci mi znejú tvoje slová: „Hľadajte moju tvár!“  (Žalm 27, 8)

 

Jeden herec raz na konci hry upútal publikum, keď zarecitoval dvadsiaty tretí žalm. Urobil to ako prídavok a vyvolal tým potlesk celého divadla. Keď sa pozeral do hľadiska, všimol si starého farára a zavolal ho, aby aj on niečo povedal. Na prekvapenie všetkých znova zarecitoval dvadsiaty tretí žalm. Keď skončil, v sále bolo ticho a diváci si utierali slzy z očí. Vtedy sa herec postavil vedľa farára a povedal: „Dámy a páni, rozdiel medzi nami dvoma je v tom, že ja poznám dvadsiaty tretí žalm, ale pán farár pozná toho pastiera!"

 

Ako dobre poznáš Pána? Ako dobre Ho chceš poznať? Odpoveď nie je v tom, čo hovoríš, ale v tom, čo robíš. Všetka tvoja snaha a úsilie svedčí o tom, po čom skutočne túžiš. Ak chceš skutočne poznať Pána, tak dnes so žalmistom volaj: „V srdci mi znejú tvoje slová:, Hľadajte moju tvár. ' Pane, ja hľadám tvoju tvár" !

 

Pane,  Ty si mojim svetlom a mojou spásou. Ty si ochrancom môjho života. Čuj, Pane, hlas môjho volania, zľutuj sa nado mnou a vyslyš ma. V srdci mi znejú Tvoje slová: „Hľadajte moju tvár!“ Pane, ja hľadám Tvoju tvár. Ty si moja pomoc. Ukáž mi, Pane, svoju cestu a priveď ma na správny chodník! Amen