Boh ťa nikdy neopustil!

23.09.2021 20:06

Útočiskom je Boh odveký, svet je pod jeho ramenami.“ (5. Mojžišova 33, 27)

Margarét Fishback Powersová mala sen, ako išla so svojím Pánom po morskej pláži. Na nebi prebleskovali výjavy z jej života. Všimla si, že každý výjav sprevádzali dve rady stôp v piesku, jedny stopy boli jej a druhé Pánove. Keď sa pred ňou objavil posledný výjav z jej života, obzrela sa a videla, že v piesku sú len jedny stopy. Vtedy si uvedomila, že to boli chvíle v jej živote, kedy bola najviac na dne. Veľmi ju to trápilo a tak sa na to spýtala  Pána: „Pane, keď som sa Ťa rozhodla nasledovať, povedal si mi, že celú cestu pôjdeš so mnou. A pritom v najťažších chvíľach svojho života vidím len jedny stopy. Nemôžem jednoducho pochopiť, prečo si ma opustil práve vtedy, keď som ťa najviac potrebovala.“ „Moje drahé dieťa,“ zašepkal Boh, „milujem ťa a nikdy ťa v skúškach a trápeniach neopustím, nikdy! Keď si videla len jedny stopy, boli to chvíle, kedy som ťa niesol v náručí!“

Potrebuješ viac uistenia o tom, že Boh je stále s tebou? Nech sú ti povzbudením tieto verše Písma: „Sám Hospodin pôjde pred tebou, bude s tebou, nedá ti ochabnúť ani ťa neopustí. Neboj sa ani sa neľakaj!“ (5. Mojžišova 31, 8)

„Veď Boh povedal: Nezanechám ťa, ani ťa neopustím.  Preto smelo môžeme hovoriť: Pán mi pomáha, nebudem sa báť. Čože mi môže urobiť človek?“ (Židom 13, 5-6)

Spoznal si v týchto slovách lásku, ktorú má Boh k tebe? Uver týmto slovám. Uver, že Boh je stále s tebou, uver, že si milovaným Božím dieťaťom! Láska k Bohu sa v tebe zapáli až vtedy, keď uveríš, že si objektom Jeho lásky.

Dobrotivý Bože, Ty si mojim útočiskom a celý svet je pod Tvojimi ramenami. Ja som uveril Tvojim slovám, že Ty ma nezanecháš a neopustíš a pôjdeš stále predo mnou, nedáš mi ochabnúť a preto môžem smelo prehlásiť: Pán mi pomáha, preto sa nebojím, ani neľakám. Amen.