Chceš zostať v Božej láske?

28.01.2019 17:57

Ak budete zachovávať moje prikázania, ostanete v mojej láske. (Ján 15,10)

 

Božia láska je nekonečná a vytrvá naveky. Božia láska je tu pre teba nezáležiac na tom, či ju cítiš alebo necítiš, či si ju zaslúžiš alebo nezaslúžiš. Jednoducho je tu vždy. Čo to pre teba znamená závisí od toho, ako na Jeho lásku zareaguješ.

Chceš milovať Toho, ktorý najprv miloval Teba? Potom dodržiavaj Jeho prikázania. Chceš byť priateľom Toho, kto položil Svoj život za Svojich priateľov? Potom dodržiavaj Jeho prikázania.  Chceš zostať v Jeho láske a obdŕžať všetko, čo Ti láskavo ponúka? Potom dodržiavaj Jeho prikázania.

 

Pane Ježišu, som Tvojím priateľom a urobím všetko, čo odo mňa očakávaš. Modlím sa, aby si mi dal silu konať všetko, čo mi prikazuješ, aby som mohol zostať v Tvojej láske. Nech ma plnenie Tvojich príkazov vedie k ešte k hlbšiemu priateľstvu s Tebou. Amen