Daj sa uzdraviť a oslobodiť!

23.02.2020 21:19

„Teraz teda už niet odsúdenia pre tých, čo sú v Kristovi Ježišovi;“ (Rimanom 8,1)

 

Jeden muž pozoroval orla, ktorý sa rýchlo vznášal od zeme. A zrazu sa vták začal kývať a náhle sa zrútil na zem. Ukázalo sa, že v pazúroch držal lasičku, ktorá sa mu zahryzla do hrude a spôsobila jeho vykrvácanie.

Zdá sa, že niečo podobné sa deje nejednému, kto našiel pokoj s Bohom, ale jeho vnútorný život sa nerozvíja. Začal si nejakým hriechom a chradne. Hriech ho okráda o silu a radosť a bráni rastu akéhokoľvek ovocia. Opustilo ho nadšenie on je ako spútaný reťazami.

Ak je to tak aj s tebou, tak poď do svetla a dôkladne vyznaj Bohu svoje hriechy. Daj sa Pánom uzdraviť a oslobodiť.

Možno si ešte neprijal Pána Ježiša ako svojho Spasiteľa a si pevne poviazaný nejakým hriechom. Satan ti tak chce zabrániť, aby si neodovzdal svoj život Ježišovi. Nechce, aby si sa stal Božím dieťaťom a niesol ovocie pre Boha. Avšak Boh si to  žiada a preto ťa dnes pozýva, aby si prišiel k Spasiteľovi a skrze Neho dosiahol odpustenie a pokoj s Bohom večného života.

 

Pane Ježišu, viem, že som hriešny človek. Verím, že si Boží Syn a že si zomrel na kríži aj za moje hriechy. Verím tomu, že si bol vzkriesený z mŕtvych a žiješ. Prosím Ťa, odpusť mi moje hriechy a daj sa mi spoznať. Odovzdávam Ti môj život! Buď mojím Pánom a Spasiteľom! Odteraz patrím Tebe a ďakujem Ti, že si ma počul! Amen