Kniha života

23.02.2020 21:22

„Tvoje príkazy sú obdivuhodné, preto ich zachovávam.“ (Žalm 119,129)

 

Jedno krásne svedectvo o Biblii od francúzskeho básnika Fr. Coppée (1842-1908):

„Jedného dňa som na svojom čele zacítil dych smrti a v mojej duši sa prebudila hrôza pred súdom a potreba večného života. Znovu som začal čítať Bibliu. Čítal som ju tak, ako ju človek musí čítať, totiž s jednoduchým a dôverujúcim srdcom. A tu som na každej stránke, v každom slove tejto vznešenej Knihy videl žiariť večnú pravdu. Dnes verím všetkým divom, o ktorých je tam reč, o ktorých pisatelia Evanjelií rozprávajú, zaznamenávajú a dokladujú ich s takou istotou a presnosťou až do najmenších detailov, že už z toho je vidieť úplne zrejmú úprimnosť a vierohodnosť týchto mužov. Pri čítaní Biblie som opäť našiel vieru v Ježiša Krista a chcem ju zachovať vo svojom vnútri. Úbohý človeče, nepočúvaj tých, ktorí ti chcú nahovoriť, že viera je mŕtva. Ako ty, priateľu, i ja som bol na tom veľmi biedne. Hľadal som nevedomky niekoho, komu by som sa mohol úplne zdôveriť, tomu ktorý je plný milosti a nehy. A našiel som Ho. Urob to ako ja: otvor svoju Bibliu a poď ku krížu, k Ježišovi. Potom aj ty nájdeš pokoj pre svoju dušu.“

 

Ó Bože, Tvoja spravodlivosť je spravodlivosť naveky a Tvoj zákon je číra pravda.  Keď ma postihne úzkosť a súženie, potešenie nájdem v Tvojich príkazoch. Tvoje ustanovenia sú spravodlivé naveky, daj mi to pochopiť a budem žiť. Amen