Ver srdcom!

02.03.2019 21:23

„Budete ma hľadať a nájdete ma, keď ma budete hľadať celým svojím srdcom." (Jeremiáš 29,13)

 

 Boha nedojíma ani tvoja výrečnosť, ani množstvo tvojich slov. Dojíma Ho srdce, ktoré odloží bremená dňa na oltár a vystaví každú svoju bolesť moci Boha, ktorý "môže".

 

Čo Boh môže? Môže čokoľvek, na čo máš vieru. Vieru, že On to môže urobiť. „Verte, že všetko, o čo v modlitbe prosíte, je vám dané, a budete to mať" (Marek 11,24). Tvoja dôvera v moc modlitby nie je založená na schopnosti hovoriť, ale na Božej schopnosti počuť a ​​chápať.

 

Boh vie, čo sa pokúšaš povedať a je pripravený zasiahnuť v tvoj prospech - len sa modli zo srdca. „Pánovi zver svoje cesty a jemu dôveruj, on sa už postará." (Žalm 37, 5).

 

Pane, ďakujem, že Tvoja odpoveď na moje modlitby mnohokrát presahuje moje očakávania. Viem, že Ty  ma vždy počuješ. Do Tvojich rúk  chcem zveriť svoje cesty. Amen