Nauč sa čakať

04.03.2019 20:22

„... moja budúcnosť je v tvojich rukách."  (Žalm 31,16)

 

Žalmista píše: „ V tvojich rukách je môj osud. Vytrhni ma z rúk mojich nepriateľov a prenasledovateľov.  Rozjasni svoju tvár nad svojím sluhom a zachráň ma vo svojom milosrdenstve." (Žalm 31,15-16).

 

Keď budeš chodiť s Bohom, zistíš, že viac času tráviš čakaním než prijímaním. A keď dostaneš to, na čo si čakal, začneš čakať na niečo iné!

 

Boh určil pre uskutočnenie vecí v tvojom živote svoj čas, takže sa môžeš upokojiť a čakať.. Nauč sa čakať s vierou. Ak sa naučíš čakať s vierou, budeš mať vo svojom srdci dobrý pocit. Pretože s istotou vieš, že sa to stane v Jeho čase, a nie skôr. Boh vie, čo potrebuješ, kedy to potrebuješ a ako ti to dať. Možno si kladieš otázku: „A čo mám robiť, zatiaľ čo čakám?" Jednoducho Mu dôveruj!

 

Pane, Ty ma najlepšie poznáš, Ty vieš, čo potrebujem skôr ako to vyslovím, Ty vieš aj správny čas, aj spôsob ako to máš urobiť. Moja budúcnosť je v Tvojich rukách, ja Ti verím a s radosťou očakávam na Tvoje odpovede. Amen