Od telesného k duchovnému

29.11.2019 14:08

Lebo tí, čo žijú podľa tela, zmýšľajú telesne, ale tí, čo žijú podľa Ducha, zmýšľajú duchovne.“ (Rimanom 8,5)

 

Billy Graham rozprával príbeh, ktorý je známy v celom Texase. Hovorí o mužovi, ktorý zvykol každé ráno uviazať svojho koňa pred krčmou. Jedno ráno vyšiel krčmár von a zistil, že kôň bol uviazaný pred metodistickým kostolom. Zbadal muža, ako kráčal dole ulicou, a tak vykríkol: „Povedz mi, prečo je toto ráno tvoj kôň uviazaný pred metodistickým kostolom? Muž sa otočil a odpovedal: „Nuž, minulú noc som sa znovuzrodil na jednom evanjelizačnom stretnutí, a tak som zmenil miesto na uväzovanie.

Z tohto príbehu vidno, čo je to znovuzrodenie. Znovuzrodiť -  to znamená zmeniť sa a zmeniť  miesta uviazania. „Už nežijem ja, ale vo mne žije Kristus. Ale život, ktorý teraz žijem v tele, žijem vo viere v Božieho Syna, ktorý ma miluje a vydal seba samého za mňa.“ (Galaťanom 5,20)

 

Drahý Bože, pomôž mi tak žiť, aby ľudia rozpoznali, že som uviazaný v slobode Tvojej lásky. Amen