Otec je Ti vždy nablízku!

25.02.2019 09:48

„Hľa, ja sám budem hľadať svoje ovce a navštívim ich.  Ako si pastier navštívi stádo, keď je uprostred svojich roztratených oviec, tak navštívim svoje ovce a vyslobodím ich z každého miesta, na ktoré boli zahnané v oblačný a hmlistý deň.“ (Ezechiel 34,11-12)

 

Misionár Albert Hoffmann (1865-1942) hovorí o jednej plavbe vo vodách južných morí. Počasie sa tak rozbúrilo, že domorodci v člne stratili odvahu. Jeden z nich sedel hneď vedľa Hoffmanna, a keď sa ho zmocnil zvláštny strach, vo tme nahmatal misionárovu ruku a opýtal sa: „Otče, si tu ešte?“

 

„Otče, si tu ešte?“- Keď je nám úzko, pretože sa zotmelo a búrky nášho života na nás hrozivo doliehajú, potom Božie deti smú natiahnuť ruku do tmy a opýtať sa: „Otče si tu ešte?“

 

Odpoveď už poznáme. Ale smieme sa uistiť Božím Slovom a v modlitbe. A On nám dá istotu: Áno, Otec tu ešte je!

 

„Ale ja som stále pri tebe a ty mi držíš pravicu.  Vedieš ma podľa svojho zámeru a nakoniec ma prijmeš do slávy“. (Žalm 73,23-24)

 

Bože, aj keď prídu do môjho života veľké búrky a ťažké doliehania, viem, že keď vystriem svoju ruku k Tebe, Ty mi držíš pravicu a dávaš mi uistenie - áno som s Tebou. Chcem Ti dnes vzdať vďaku a chválu za to, že ma vedieš podľa svojho zámeru a prijmeš ma do slávy. Amen