Pane Ježišu Ty si

13.05.2013 20:23

Chvála Ti, Pane Ježišu, Ty si :

  • môj život, moja Láska
  • Emanuel, Boh s nami
  • Kráľ kráľov
  • Kráľ všetkého stvorenia
  • Kráľ vesmíru
  • Pán pánov
  • Všemohúci
  • Kristus
  • Baránok Boží
  • Lev z Júdy
  • Hviezda ranná
  • Zástanca a štít
  • Cesta pre môj život
  • skutočný Život
  • skvelý Radca
  • Princ Pokoja
  • Jediná Pravda
  • Svetlo sveta
  • Živé Slovo
  • náš Vykupiteľ
  • náš Zástanca a Štít
  • Mesiáš
  • Pomazaný
  • Svätý Izraela
  • Dobrý pastier
  • Brána ovčinca
  • Pán zástupov
  • Skala všetkých vekov
  • Moje Útočište
  • Spasiteľ sveta
  • Pán zástupov
  • Mocná Veža
  • Horský úkryt
  • Chlieb života
  • Prameň všetkej svätosti
  • Živá voda
  • Víno pravdy
  • naša Pevnosť
  • náš Osloboditeľ
  • naše Víťazstvo
  • naša Spása
  • naša Spravodlivosť
  • Múdrosť
  • naše Posvätenie
  • Brána
  • Najvyšší kňaz
  • Kameň uholný
  • Spoľahlivý základ
  • naša Radosť
  • naša Sila a naša Pieseň
  • náš Chlieb a Víno
  • moje Uzdravenie a Celistvosť
  • naša Zmluva
  • Prísľub Otca
  • Ty si Večný
  • Najvyšší Boh
  • Spravodlivý sudca
  • Balzam z Gileádu
  • mocný Bojovník
  • moja Ochrana
  • moja Trpezlivosť
  • poznaná Istota
  • môj Živiteľ
  • Vzkriesenie a Život
  • Alfa a Omega
  • Tvoje meno je nad všetky mená
  • všetko, čo potrebujem
  • všetko , čo chcem
  • hodný všetkej chvály!