Ako si na tom ty?

25.03.2019 12:12

„Kde strom padne, tam ostane ležať.“ (Kazateľ 11,3)

 

Mnoho ľudí si myslí, že o tom, či Boh niekoho prijme, alebo ho odsúdi a kde potom bude tráviť večnosť, sa rozhodne až na poslednom súde. To však nie je pravdou. O večnosti sa rozhoduje  už teraz v našom pozemskom živote. Už teraz musí človek urobiť svoje rozhodnutie, ktoré bude mať dopad na jeho večnosť. „Kde strom padne, tam ostane ležať.“ (Kazateľ 11,3)

Rozhodnúť sa pre Pána Ježiša a prijať Jeho záchranu treba teraz, dnes, v tomto živote. „Hľa, teraz je milostivý čas, teraz je deň spásy!“ (2.Krinťanom 6,2) Jedni budú vzkriesení pre život, druhí pre súd. V tej prvej skupine budú všetci tí, ktorí sa spoľahli na Pána Ježiša, ktorým Boh  na základe ich vyznania odpustil hriechy a daroval im večný život. V druhej skupine budú všetci tí, ktorí zomreli bez pokoja s Bohom. Budú odsúdení do pekla, ktoré je hrozným konečným cieľom, miestom večného trápenia, sebaobžalovávania a večného oddelenia od Boha.

Do ktorej skupiny patríš ty? Ešte je čas rozhodnúť sa. Vierou vo Vykupiteľa môžeš byť dnes zachránený a stať sa šťastným Božím dieťaťom. „Dnes, keď počujete jeho hlas, nezatvrdzujte svoje srdcia.“ (Hebrejom 4,7)

 

Pane Ježišu, viem, že som hriešny človek. Verím, že si Boží Syn a zomrel si na kríži aj za moje hriechy. Verím tomu, že si bol vzkriesený z mŕtvych a žiješ. Prosím Ťa, odpusť mi moje hriechy a daj sa mi spoznať. Dávam Ti môj život! Buď mojím Pánom a Spasiteľom! Odteraz patrím Tebe a ďakujem Ti, že si ma vypočul! Amen