Poď k Ježišovi!

05.04.2019 21:23

„Ani ja ťa neodsudzujem. Choď, a už nehreš“ (Ján 8,11)!

 

Hovorí sa, že kráľ Fridrich Veľký navštívil väznicu a rozprával sa s každým väzňom osobne. Väzni sa jeden po druhom sťažovali, že boli nespravodlivo odsúdení a trpia nevinne. Kráľ sa zastavil aj pri väzňovi, ktorý mlčal a spýtal sa ho: „Aj ty trpíš nevinne?“ „Nie! Ja nie. Ja trpím zaslúžene za svoj zločin.“ Pri odchode kráľ povedal správcovi väznice: „Okamžite prepustite toho darebáka, lebo vám tu pokazí všetkých tých dobrých a nevinných.“

Ježišovi farizeji vyčítali, že drží s hriešnikmi, ako sa vtedy nazývali asociáli, mýtnici, zločinci, neviestky. Ježiš však chcel odstrániť zlo, hriech a nie ľudí. Ježiš i dnes miluje hriešnikov, nie však hriech. Pochopili to práve tí, ktorými učitelia a vodcovia opovrhovali.

Áno, Ježiš prišiel na zem kvôli našim hriechom. Trpel a zomrel za ne, vstal z mŕtvych a to všetko preto, že nechce smrť hriešnika, ale aby žil, a tak je našou povinnosťou odstrániť každý náš hriech. Koľko ľudí trpí za svoje rôzne hriechy? Prečo trpia? Či Ježiš aj dnes nevolá: Poďte ku mne všetci, ktorí ste hriešni...

Ježiš je milosrdný. On vzal naše hriechy na kríž a zomrel za nás. Zmieril nás s Otcom. On jediný má právo nám aj odpustiť a odpúšťa. On nechce našu večnú záhubu, ale naše večné šťastie. Neodmietaj Jeho pozvanie. Poď k Ježišovi ešte dnes, lebo On jediný ma moc ťa zachrániť! Vyznaj Mu svoje hriechy, aby si mohol počuť slová odpustenia: Ani ja ťa neodsudzujem. Choď, a už nehreš!

 

Vďaka, Pane Ježišu, že si ma očistil od hriechu, strachu, pochybností a chýb. Ty si zomrel za mňa, prelial si svoju krv. Dal si všetko, čo si mal. Vďaka Ti! Amen