Poď za mnou!

25.02.2019 21:39

„Mojím pokrmom je plniť vôľu toho, ktorý ma poslal, a dokonať jeho dielo.“ (Ján 4,34)

 

Pán Ježiš povedal: „Mojím pokrmom je plniť vôľu toho, ktorý ma poslal, dokonať jeho dielo.“ To bol obsah Jeho života, aby konal Božie dielo a bol Otcovi vo všetkom poslušný. Každý deň a pri každom stretnutí s Ježišom, mohli ľudia poznávať Boha a Jeho slávu. „A Slovo sa telom stalo a prebývalo medzi nami. A my sme uvideli jeho slávu, slávu, akú má od Otca jednorodený Syn, plný milosti a pravdy.“ (Ján 1,14)

 

Pán Ježiš pozýval ľudí s ktorými sa stretol, aby Ho nasledovali. „Poď za mnou!“ Tieto slová povedal aj colníkovi Matúšovi. (Matúš 9,9) A on prijal toto pozvanie a s poslušnosťou vykročil za Ježišom. Všetko v jeho živote sa od základu zmenilo. Zanechal svoj hriešny život a dal sa viesť Ježišom, ktorý ho zachránil a vyslobodil z pút hriechu.

 

„Poď za mnou“! Toto pozvanie platí dnes aj pre teba. Poslúchni Ježišovu výzvu a vykroč za Ním! Staň sa kresťanom kráčajúcim po ceste záchrany. Veď On povedal: „V dome môjho Otca je mnoho príbytkov... Keď odídem a pripravím vám miesto, zasa prídem a vezmem vás k sebe, aby ste aj vy boli tam, kde som ja.“ (Ján 14,1-3) „Kto chce ísť za mnou, nech zaprie sám seba, vezme svoj kríž a nasleduje ma. Lebo kto by si chcel život zachrániť, stratí ho, ale kto stratí svoj život pre mňa a pre evanjelium, zachráni si ho.“ (Marek 8,34-35)

 

Pane Ježišu, Ty neustále pozývaš ľudí, aby Ťa nasledovali. Rozhodol som sa prijať Tvoje pozvanie a vykročiť za Tebou. Ty si povedal, že kto Teba nasleduje nebude chodiť v tmách. Prosím, presvieť temnotu vo mne svetlom večného života. Amen