Rád posudzuješ?

04.09.2021 19:34

„Ten, kto nemiluje, nepozná Boha, pretože Boh je láska.“ (1. Jánov 4, 8)

„Chráň sa byť fanatickým blúznivcom, ktorý prenasleduje iných! Nenahováraj si, že ťa Boh povolal, aby si narúšal život ľudí namiesto toho, aby si ich zachraňoval. To je v protiklade k Duchu Toho, koho nazývaš svojím Majstrom. Nemysli si, že ľudí možno donútením priviesť na Božie cesty! Sám rozmýšľaj a nechávaj myslieť iných! Aj tých najvzdialenejších od Božích ciest „úpenlivo pros“ iba prostredníctvom rozumu, pravdy a lásky, aby vstúpili.“ (John Wesley)

„Božia láska je ako slnko, je tu vždy a všade,“ znie v jednej kresťanskej piesni. A vždy sa nájdu takí (aj medzi kresťanmi), ktorí to neprijali, alebo zlé pochopili. Slnko Božej lásky svieti stále, aj keď ho neraz pre oblaky nevidno. Boh ťa pozýva ľudí milovať, nie ich súdiť. Máš byť Ježišovým svetlom svetu okolo seba,  lebo skutočná láska dokáže prebúdzať k životu.

V láske nejde o to čo dostávaš, ale o to čo si ochotný dať. Srdca blížneho sa môžeš dotknúť iba vlastným srdcom naplneným Ježišovou láskou. Maj na pamäti, že nie ty, ale Božia láska má moc zachraňovať hriešnikov. Buď nositeľom tejto lásky! Staň sa plátnom, na ktorom ľudia uvidia Ježiša. Nech ľudia v tvojom živote vidia v tebe Kristovu lásku. Uvedom si, že ani jeden človek nebude spasený kvôli tomu čo robíš ty, ale vďaka tomu, čo urobil Ježiš Kristus.

Poznaj Bibliu hlavou, uschovaj  ju v srdci, ukazuj ju svojim životom a rosievaj ju po svete.

Pane Ježišu, svet v temnotách potrebuje vidieť Tvoje svetlo. Ty si jediným prameňom, ktorý dokáže uhasiť smäd duše. Naplň ma láskou, aby som o nej nielen vedel hovoriť, ale aby som  vedel ňou aj žiť. Veď moje myšlienky, premieňaj ma, pomôž mi stať sa platnom na ktorom ľudia uvidia Teba. V mene Ježiša Krista. Amen.