Kto je Pánom tvojho domu?

03.05.2015 14:51

„Ak Pán nestavia dom, márne sa namáhajú tí, čo ho stavajú.“  (Žalm 127,1)

 

Ku komu sa utiekaš? Na koho sa spoliehaš? Komu dôveruješ?

„Ak Pán nestavia dom, márne sa namáhajú tí, čo ho stavajú.“ (Žalm 127,1)

Ľudské poznanie alebo múdrosť ťa  nemôžu urobiť natrvalo šťastným, ani neprinesú pokoj do tvojho srdca a šťastie do tvojho domu. Potrebuješ Ducha Svätého,  samotného  Autora  života, aby ťa učil cez svoje Slovo, ako byť úspešným v živote. Ľudská múdrosť alebo odbornosť nie sú dostatočne veľké na to, aby ťa previedli životom. Musíš ísť za Božou múdrosťou. Jedine Božie Slovo ťa naučí žiť ako byť šťastný a spokojný.

Ak budeš nasledovať Boha a budeš žiť podľa Jeho Slova, bude sa ti dariť a obavy z nasledujúceho dňa ťa nebudú trápiť! Boh ti dá všetko, čo budeš kedykoľvek potrebovať pre úspešný život. Toto všetko je zabalené v Slove. Preto dostaň Božie Slovo do svojho ducha, lebo ono je jediným istý základom pre úspešný, víťazný a prosperujúci život. Žiadny iný pevný základ neexistuje. Najväčším dobrom pre človeka je žiť, pracovať, a radovať sa len pre Boha.

 

Ďakujem Ti, Bože, že k Tebe môžem priniesť bremená svojho života. Ty najlepšie vidíš, čo všetko ma trápi a ťaží, s čím si neviem rady. Pomôž mi, aby som v Tvojej blízkosti spoznal, že Ty nesieš môj život, ukazuješ mi cestu a dávaš mi novú silu. Amen