Slovo, ktoré má moc meniť veci

08.03.2019 10:43

„... že ste od nás prijali slovo zvesti ... Veď tiež prejavuje svoju silu vo vás, ktorí veríte.“ (1. Solúnčanom 2,13)

 

V Biblii môžeš nájsť riešenie do všetkých situácii, s ktorými sa v živote stretneš. Keď ti je zle alebo ťa niečo trápi, tak ideš za lekárom, priateľom, farárom...Ak ti je veľmi zlé, tak ťa určite niekto z nich nasmeruje k Božiemu Slovu, ktoré je najlepším liekom na všetky trápenia. Zo Slovom je to ako s predpísaným  liekom. Berieš si ho keď  je ti veľmi zle, a nedohaduješ sa o ňom s lekárom. Proste si ho vezmeš! Tak  je to aj s Božím Slovom. Božie Slovo je účinné, ak ho v živote aplikuješ!

 

Vstúp do zmluvy s Bohom. Nech sa jeho Slovo stane tvojim vlastným vyznaním! Lebo ono: „... prejavuje svoju silu vo vás, ktorí veríte“ (1. Solúnčanom  2,13)

 

Raz povedal ateista jednému kresťanovi, že je absolútne nemožné veriť akejkoľvek knihe, ktorej autor je neznámy. Kresťan sa ho spýtal, či je známe, kto vymyslel násobilku? „Nie,“ odpovedal. „Takže násobilku rozhodne neprijímaš, že?“ Spýtal sa veriaci. Ateista odpovedal: „Ale nie, násobilke verím, tá funguje dobre.“ Kresťan odpovedal: „Rovnaké je to aj s Bibliou.“ Najlepšia investícia, ktorú sám pre seba môžeš urobiť, je čítanie Biblie.

 

 

Bože silný, tichý, mocný, ponáhľaj sa mi vždy na pomoc. Do môjho srdca mi vpíš Tvoje Slovo. Pomôž mi v Tvojej blízkosti spoznať, že Ty nesieš môj život a dávaš mi novú silu. Amen