Vieš, aká úžasná je Božia milosť?

04.09.2021 15:15

 „Obkľučuješ ma zo všetkých strán, svoju ruku kladieš na mňa.“ (Žalm 139, 5)

Šofér autobusu dostal za úlohu prevážať cestujúcich na zvláštne evanjelizačné zhromaždenie Billy Grahama na štadióne vo Wembley v Londýne. Pasažier, ktorého viezol ho pozval na toto zhromaždenie, ale on odmietol. Nasledujúci rok sa šofér presťahoval do New Yorku. Keď Billy Graham hovoril v Madison Square Garden, bolo opäť úlohou tohto muža  voziť ľudí na toto zhromaždenie. Keď vystúpil z autobusu, spýtala sa ho jedna žena, či by sa k nim nechcel pripojiť. Opäť zdvorilo odmietol. Oženil sa s Austrálčankou a za nejaký čas začal pracovať v Sydney, kde bol, prekvapivo, znovu požiadaný o to, aby vozil ľudí na štadión, kde kázal Billy Graham. Keď  ho pozvali tentoraz, uvedomil si, že niet úniku, takže sa podriadil a išiel na toto zhromaždenie.

Keď sa obzrel späť, hovorí: „Kamkoľvek som šiel, všade bol Billy Graham, tak som si ho išiel vypočuť a ​​odovzdal som svoj život Kristovi. Bolo to najlepšie rozhodnutie, ktoré som kedy urobil.“

Žalmista napísal: „Obkľučuješ ma zo všetkých strán, svoju ruku kladieš na mňa. Žasnem nad tvojím poznaním, je privysoko, nedosiahnem ho.  Kam by som odišiel pred tvojím Duchom, kam by som utiekol pred tvojou tvárou?  Keby som vystúpil na nebesia, si tam, keby som si ustlal v podsvetí, si tam.  Keby som mal krídla rannej zory a usadil by som sa pri najvzdialenejšom mori,  aj ta by ma priviedla tvoja ruka a tvoja pravica by sa ma ujala.“ (Žalm 139, 5-10)

Nie je milosť úžasná? Boh za tebou pôjde až na kraj sveta, aby ti dal ďalšiu príležitosť odovzdať Mu svoj život.

Keď poznáš Ježiša, vieš kto si a kam smeruješ.

 

Drahý Bože, Tvoja milosť je úžasná. Ty si mi dal v Ježišovi Kristovi nový život. Ďakujem, že si na mňa položil Svoju ruku a ja som sa mohol stať novým stvorením. Amen.