Volaj na Pána, kým je nablízku!

13.01.2020 11:25

Hľadajte Pána, kým sa dá nájsť, volajte ho, kým je nablízku! (Izaiáš 55,6)

 

Nikto z nás nevie dokedy má tu na zemi vymeraný čas. Každý kto žije, musí raz zomrieť a opustiť tento svet. Smrťou sa to však nekončí. To ako prežijeme pozemský život určí kde pôjdeme, keď prekročíme bránu smrti. Boh sa k nám skrze Izaiáša prihovára: „ Nech opustí bezbožný svoju cestu, hriešny človek svoje zmýšľanie a vráti sa k Pánovi, on sa nad ním zmiluje, k svojmu Bohu, veď mnoho odpúšťa!“ (Izaiáš 55,7) Ako ťažko to mnohí ľudia prijímajú, lebo  ľudská logika nie je Božia logika. „  Lebo moje myšlienky nie sú vaše myšlienky a vaše cesty nie sú moje cesty - hovorí Pán.  Ako sú nebesá vyvýšené nad zem, tak sú moje cesty vysoko od vašich ciest a moje myšlienky od vašich myšlienok.“ (Izaiáš 55,8-9) Tak často kŕčovito hľadáme riešenie pre náš život, a pritom nás ani nenapadne, že Boh má pre nás pripravené prekvapujúce riešenie.

 

Všemohúci Pane Bože, každý deň sa budem musieť rozhodovať. Hoci moja konečná myseľ nemôže pochopiť rozsah Tvojej veľkosti S Tvojou silou a múdrosťou mi pomôž robiť správne rozhodnutia. Amen