Za koho Ho pokládáš ty?

18.03.2019 23:22

„A za koho ma pokladáte vy?“ (Matúš 16,15)

 

Ježiš  Kristus  prichádza a ohlasuje nám Božie kráľovstvo. Prináša nám odpustenie hriechov a  v každom  okamihu, v akejkoľvek  príjemnej  i nepríjemnej  situácii,  v bolesti,  radosti,  utrpení i beznádeji je svetlom, ktoré  svieti  na  našu  životnú  cestu. Svojim svetlom chce svietiť aj v ľudskom srdci, pretože je pre  nás  „cestou,  pravdou  a životom“. 

 

Je pre mňa Kristus všetkým, a má v mojom živote ústredné miesto? Je pre mňa zdrojom, z ktorého čerpám každý deň?  Posilou vo všetkých  životných situáciách? 

 

Ak rozmýšľam nad tými otázkami, možno si začnem uvedomovať, že kdesi tam večer, keď myslím na to, ako som prežil celý deň, alebo vo chvíľach  neúspechu, si občas na Ježiša spomeniem.

 

Koľkokrát som  v tomto  týždni  myslel  na to, kto je pre mňa Ježiš?

 

Pane Ježišu,  ja viem, že Ty si Boží Syn, že si dal svoj život za mňa. Chcem Ťa nasledovať s vernosťou a nechať sa viesť Tvojím slovom. Ty ma poznáš a miluješ ma. Ja Ti dôverujem a odovzdávam celý môj život do Tvojich rúk. Chcem, aby si Ty bol silou, ktorá ma podopiera, radosťou, ktorá ma nikdy neopúšťa. Amen