Záchrana z popolnice

09.11.2019 09:49

Záchrana z popolnice

 

Toto slovo je spoľahlivé a úplne vierohodné: Ježiš Kristus prišiel na svet zachrániť hriešnikov;“ (1.Timotejovi 1,15)

 

Matamaros, bol úspešný človek  z Mexika, ktorému bolo vždy málo a tak ako sám povedal, „skĺzol som až do sveta zločinu“. Potom ako ho zatvorili prežil niečo, čo zmenilo od základu jeho život. Toto je svedectvo jedného zachráneného zločinca:

„Teraz pre teba život končí, myslel som si. Jedného dňa som v jednej popolnici vo väzení našiel Nový zákon. Čítal som ho a bol som veľmi prekvapený. Zrazu som videl svoj život v Božom svetle. Toto svetlo mi dalo spoznať moje hriechy, ale otvorilo mi aj nádej. A tak som pokľakol a prosil som Boha o odpustenie. Tu spadla zo mňa celá ťarcha vín a urobila miesto hlbokému pokoju, aký som až doteraz nepoznal. Skrze Ježiša Krista sa môj život stal novým.“

Keď vyšiel na slobodu, vrátil  sa ku svojej rodine. Tá ho napriek hanbe a trápeniu, ktoré im spôsobil, neodmietla. A potom sa aj celá jeho rodina obrátila k viere v Pána Ježiša Krista.

Krásny “Happy end“ Ježišovej lásky, ktorá ma moc zmeniť každého človeka. Aj toho, ktorý si o sebe myslí, že život sa pre neho sa končí, lebo už nie je žiadny dôvod žiť.

 

Pane Ježišu, prosím, vysloboď ma od všetkých hriechov, nech smiem byť hodný nosiť meno kresťan. Amen