Si kresťan alebo iba nemáš nič proti kresťanstvu?

13.03.2015 13:33

 

„...ak vyznávame svoje hriechy, on je verný a spravodlivý: Odpustí nám hriechy a očistí nás od všetkej neprávosti.“ (1.Jána 1,9)

 

Evanjelickému farárovi Buschovi raz niekto rozprával krátky príbeh, ktorý je však veľmi aktuálny aj pre našu dobu. Zomrel muž a jeho príbuzní mu obstarávali pohreb. Tak sa dostali aj do tlačiarne kvôli pohrebnému oznámeniu. Tlačiar sa ich pýtal, či má na oznámenie dať aj kríž. „Isteže!“ znela odpoveď, „Náš otec nemal nič proti kresťanstvu.“ Chlad srdca sa nedá zreteľnejšie formulovať.

 

Peklo sa  raz bude hemžiť ľuďmi, ktorí nemali „nič proti kresťanstvu“, a predsa zostali bez Spasiteľa, bez vykúpenia, bez milosti a bez odpustenia hriechov. Ježiš chce aj tebe odpustiť hriechy, lebo ťa miluje a má pre teba dobrý plán. On ťa chce uzdraviť a oslobodiť od každého trápenia. „...ak vyznávame svoje hriechy, on je verný a spravodlivý: Odpustí nám hriechy a očistí nás od všetkej neprávosti.“ (1.Jána 1,9) Chce byť s tebou a viesť tvoj život dobrým smerom. Chce ti pomôcť a chce ťa vyučovať.

 

Odovzdaj Mu svoj život a On urobí zvyšok. Ježiš ti podáva ruku a  klope na dvere tvojho srdca: „Hľa, stojím pri dverách a klopem. Ak niekto počuje môj hlas a otvorí dvere, vojdem k nemu a budem stolovať s ním a on so mnou.“ (Zjavenia 3,20)

 

Boh ti dal slobodnú vôľu. Je len na Tebe, či Mu otvoríš…

 

Pane, koho iného by som mal milovať, než Teba! Ty klopeš na dvere môjho srdca a ja Ti chcem otvoriť, aby som mohol stolovať s Tebou a Ty so mnou. Prosím, prijmi moje pozvanie. Amen.